Jak ušetřit při tvorbě eshopu?
Tvorba e-shopu nemusí stát celý majland
Rádi vám poradíme, jak při tvorbě e-shopu ušetřit.
Jak předejít plýtvání penězi a časem?
- Připravte si podnikatelský plán.
- Sepište si požadavky na funkce a webdesign e-shopu.
- Otestujte si různé možnosti vytvoření e-shopu.
- Proklepněte si zejména úroveň supportu, kvalitu serverů, frekvenci aktualizací, možnost tvorby jazykových verzí (zda je dokážete spravovat z jedné administrace, nebo potřebujete samostatné e-shopy).
- Připravte si seznamy relevantních klíčových slov.
- V rámci marketingové strategie si stanovte 4 nosné pilíře, přičemž SEO a PPC jsou základ.
- Důležité SEO atributy si v e-shopu dokážete nastavit i sami – případně postupujte podle rad Jak na SEO krok po kroku.
- Své reklamní kampaně neustále analyzujte a optimalizujte, abyste neinzerovali zbytečně na neefektivní slova.
- Preferujte levnější a výkonnější PPC reklamní kampaň, která je dobře měřitelná, před předraženou reklamou v jiných médiích (rádio, print).
- V rámci budování zpětných odkazů zaregistrujte svůj e-shop do katalogů.
- Místo registrace v placených katalogových vyhledávačích zkuste partnerskou výměnu odkazů s 3 předními weby na Google – výměna odkazů nic nestojí a získáte opravdu kvalitní zpětné odkazy.
Kolik stojí e-shop?
Odpověď na tuto otázku se liší v závislosti na tom, zda jste svůj e-shop vytvořili na míru, nebo jste si vybrali e-shopové řešení na pronájem.
Pokud jste pro tvorbu e-shopu zvolili e-shopové řešení na pronájem, například ByznysWeb.cz, funkční e-shop se všemi potřebnými funkcemi, moduly a pravidelnými aktualizacemi můžete mít již od 990 Kč bez DPH / za měsíc.