Požadavky na eshop systém

Co by měl nabídnout moderní eshop systém

Jak má fungovat internetový obchod a co všechno byste měli očekávat od moderního eshop systému?

1. Responzivní webdesign

Obsah webu a eshopu se automaticky přizpůsobí šířce displeje zařízení. Podstatou je, aby jednotlivé navigační i obsahové prvky byly dostatečně viditelné a jednoduché na ovládání.

2. Přehledná navigace eshopu

K dispozici máte více možností jak svým zákazníkům usnadnit nakupování v internetovém obchodě. Od drobkové navigace přes Rozcestníky, menu až po bannery a logickou strukturu menu.

3. Nákupní košík pro eshop

Nákupní košík umožňuje objednat produkt online i bez potřeby registrace. Přečtěte si více informací o tom, jak funguje nákupní košík v e-shopu od ByznysWebu

4. Více platebních bran, možností dopravy

Velmi populární je např. platební brána GoPayPayU, která nabízí různé platební možnosti. Co se týče možností dopravy, ideální je přímé napojení eshopu na dopravce, díky kterému expedujete mnohem rychleji a efektivněji.

5. Eshop s prodejem do zahraničí, vícejazyčný eshop

V ByznysWebu si v jedné administraci a za jeden poplatek aktualizujete všechny jazykové mutace eshopu. Pohromadě máte všechny objednávky, faktury, skladové hospodářství eshopu. Samozřejmostí v dnešní době by mělo být ověření čísla DPH v objednávkovém formuláři nebo fakturace bez DPH, když to zákon vyžaduje, stejně i nastavení fakturující pobočky pro zahraniční e-shop.

6. Propojení eshopu na srovnávače zboží a sklad dodavatele

Pro nově začínající eshop může být právě takové propojení klíčovým zdrojem příjmů a ušetří několik člověkohodin týdně. Velmi oblíbené je např. propojení eshopu na srovnávač Heureka.

7. Umístění eshopu na cloudové infrastruktuře, s vysokou garancí dostupnosti

Cloud webhosting je must-have pro každý eshop, který to myslí s expanzí a s podnikáním na internetu vážně. Kromě statistik a monitoringu 24/7 je v eshop systému na cloudu zabezpečené zvládnutí vysokého vytížení a přidávání výkonu v případě potřeby.

Zeptejte se vašeho dodavatele e-shop systému, jaká je garance dostupnosti jeho serverů. V ByznysWebu nabízíme SLA garanci dostupnosti serverů 99,9% pro balíček Premium.

8. Základní pilíře internetové reklamy pro eshop

Mezi nejstabilnější patří budování SEO pro eshop  a PPC, které jsou nejefektivnějšími zdroji návštěvnosti. Myslete na to při přípravě marketingové strategie. Admin eshop systému by měl podporovat SEO optimalizaci pro vyhledávače napříč celým administračním rozhraním eshopu a ideální je, pokud je i automatizované.

Za zvážení stojí i založení profilu pro e-shop na sociálních sítích a podpora povědomí o značce (branding) v kombinaci s podporou opakovaných nákupů v eshopu. Více čtěte v Eshopy a reklama.

 



Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info