Požadavky na eshop systém

Co by měl nabídnout moderní eshop systém

Jak má fungovat internetový obchod a co všechno byste měli očekávat od moderního eshop systému?

1. Responzivní webdesign

Obsah webu a eshopu se automaticky přizpůsobí šířce displeje zařízení. Podstatou je, aby jednotlivé navigační i obsahové prvky byly dostatečně viditelné a jednoduché na ovládání.

2. Přehledná navigace eshopu

K dispozici máte více možností jak svým zákazníkům usnadnit nakupování v internetovém obchodě. Od drobkové navigace přes Rozcestníky, menu až po bannery a logickou strukturu menu.

3. Nákupní košík pro eshop

Nákupní košík umožňuje objednat produkt online i bez potřeby registrace. Přečtěte si více informací o tom, jak funguje nákupní košík v e-shopu od ByznysWebu

4. Více platebních bran, možností dopravy, multijazyčný e-shop.

Velmi populární je např. platební brána GoPay, PayU, která nabízí různé platební možnosti. Co se týče možností dopravy, ideální je přímé napojení eshopu na dopravce, díky kterému expedujete mnohem rychleji a efektivněji.

V ByznysWebu si v jedné administraci a za jeden poplatek aktualizujete všechny jazykové mutace eshopu

5. Propojení eshopu na srovnávače zboží a sklad dodavatele

Pro nově začínající eshop může být právě takové propojení klíčovým zdrojem příjmů a ušetří několik člověkohodin týdně. Velmi oblíbené je např. propojení eshopu na srovnávač Heureka.

6. Základní pilíře internetové reklamy pro eshop

Mezi nejstabilnější patří budování SEO pro eshop  a PPC, které jsou nejefektivnějšími zdroji návštěvnosti. Myslete na to při přípravě marketingové strategie. Admin eshop systému by měl podporovat SEO optimalizaci pro vyhledávače napříč celým administračním rozhraním eshopu a ideální je, pokud je i automatizované.

Za zvážení stojí i založení profilu pro e-shop na sociálních sítích a podpora povědomí o značce (branding) v kombinaci s podporou opakovaných nákupů v eshopu. Více čtěte v Eshopy a reklama

 



Přihlášení