Jak vybrat eshop

Vybíráme eshopové řešeníVybrat eshop, vybrat dodavatele e-shopu

Když chcete vybrat eshopové řešení, doporučujeme zadefinovat si předem všechny své požadavky na nový eshop a vyzkoušet si práci s více eshop systémy. Zjistíte, jak má fungovat internetový obchod a jaké jsou celkové náklady na provoz e-shopu.

Bude potřeba napojení e-shopu na dodavatele, exporty faktur, objednávek, synchronizace se skladem, nebo jazykové verze e-shopu? Kolik administrátorů a v jakých jazycích bude obsluhovat e-shop? Nabízí dodavatel e-shop řešení také zákaznickou podporu, nebo update e-shop platformy?

A co SEO pro e-shop? K tomu, abyste vytvořili úspěšný a výdělečný e-shop, nepotřebujete mnoho. Většina hotových e-shop řešení obsahuje i různé SEO moduly a umožňuje e-shop optimalizovat až do úrovně jednotlivých bloků, článků, otázek ve FAQ, obrázků nebo hypertextových odkazů.

Hlavní kritéria pro výběr eshopu

Jedním z hlavních kritérií pro výběr e-shopu je rychlost načtení e-shopu (kromě rychlé a jednoduché práce s administrací e-shopu). Na rychlost tu klade důraz i sám Google. Dále je důležité, aby se eshop bez problémů zobrazoval na mobilních zařízeních, proto je na místě responzivní webdesign a přehledná navigace, díky čemuž porostou i vaše konverze. 

 

Jak vybrat dodavatele e-shopu?

K dispozici máte 4 možnosti:

  1. Pro jednoduché, resp. obsahové webové stránky jsou ideální tzv. website building nástroje. Jsou poměrně jednoduché na obsluhu, ale když narazíte na problém, nemáte koho požádat o pomoc, jedině můžete dohledat odpovědi na své otázky na zahraničních fórech.
  2. Vlastní CMS systém na tvorbu e-shopu – na míru vytvořený redakční systém přesně podle vašich technických specifikací a potřeb. Řešení, na které potřebujete objemnější rozpočet.
  3. Open Source CMS – jedno z nejrozšířenějších řešení pro tvorbu e-shopu, které ale naráží na to, že přístup ke zdrojovému kódu má prakticky kdokoliv. Co se týče dalšího vývoje, počítejte s výdaji navíc, protože za každou další funkci si připlatíte. Pokud ale máte zkušenosti s programováním a daným Open Source řešením, investice můžete využít např. na internetovou reklamu.
  4. Closed Source CMS – takovéto e-shop řešení je z hlediska bezpečnosti nejlepší volbou. Ke zdrojovému kódu mají přístup jen interní programátoři. Další výhodou je, že si CMS systém na tvorbu eshopu můžete otestovat, např. na 30 a více dní úplně zdarma. Nekupujete zajíce v pytli, ale přesně víte, jak systém funguje.
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.

Přihlášení