Vlastní webové stránky pro podporu e-shopu

Přidáno: 25. 5. 2021 11:27:16

25 Květen 2021

Další webové stránky bez e-shopu můžou podpořit prodej přes e-shop.

Vlastní webové stránky pro podporu e-shopu

Jak tedy vytvořit vlastní webové stránky

V dnešní době nic není zdarma a je potřeba si uvědomit, že i vytvoření vlastní webové stránky stojí několik tisíc korun. Cena za vytvoření webu se liší podle cílů webu a funkcí, které poptáváte.

Určitě budete potřebovat zaregistrovat vlastní doménu, doporučujeme zaregistrovat si doménu s koncovkou .CZ

K vytvoření webu se dá využít třeba Open source CMS Wordpress, který se nainstaluje na předem objednané místo na server (jmenuje se to webhosting). Sice ušetříte za redakční systém, protože Wordpress je zdarma, ale na druhé straně vám zabere více času instalace a nastavení CMS na serveru. Jestli si na takové zprovoznění webu netroufáte, sežeňte si programátora, který vám s tím pomůže.

Další doporučovaná možnost je využít online služeb typu Software as a Service. Jsou k dispozici někdy i zdarma, nebo za symbolický poplatek. Každopádně je to nejsnadnější a nejlevnější řešení pro vlastní webové stránky.

Vyzkoušejte ByznysWeb.cz, nabízí 30 dení test zdarma.

Výhodou řešení tvorby webu pomocí SaaS (balíčku služeb) je dostupnější technická podpora a komplexnější úroveň služeb (a navíc vyšší bezpečnost řešení při Closed source CMS).

Na co se nezapomenout při zprovoznění webu

  • udržujte webové stránky aktuální a pravidelně přidávejte nový obsah,
  • rychlé načtení webu i na mobilech,
  • přehledný design webu, dostatečně velké prvky tlačítek a menu na mobilech (= responzivní design webu),
  • bezpečnostní SSL certifikát, šifrovaná administrace webových stránek,
  • jak přivést návštěvníky na web (placená, neplacená reklama...SEO), jak je přesměrovat z webu do e-shopu a jak to měřit.

Vytvoření webových stránek má vliv na úspěch e-shopu

Na vlastním webu může být třeba firemní blog, rady a návody pro montáž, srovnání produktů a jejich testy, fotogalerie jako inspirace pro zákazníky. Na propojení online a offline komunikačních kanálů výborně poslouží vytvoření webové stránky Microsite. Důležitý je snadno zapamatovatelný název domény.

Bezpečnost a důveryhodnost vlastního webu je klíčová. Vytvořte formulář pro rychlý kontakt, přidejte fotografie provozovny, skladu. Při recenzech a testování produktů (například kosačky, dětské autosedačky) nezapomeňte vložit do webových stránek tlačítko na rychlý nákup zboží v e-shopu. Jak dělat link building a co jsou to Anchor texty? Jak sledovat efektivitu odkazů pomocí URL builderu?

Jak porazit konkurenci pomocí podpůrných webových stránek?

Přečtěte si inspirativní rozhovor s Petrem Chválem, který provozuje několik podobných e-shopů.

Vyzkoušejte si vytvořit vlastní webové stránky

Webové stránky na zkoušku zdarma

 

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.

Přihlášení